Friday, July 12, 2013

"LAWYER," Not "LAW."

Original Oatmeal Gmail <originaloatmeal@gmail.com>
3:51 PM (19 minutes ago)

to P.Thao
Đừng quên khoản nợ của bạn. Không làm điều đó. Xin vui lòng, không đi bộ từ danh dự. Làm những gì bạn nói bạn sẽ làm. Cố gắng không nói dối. Làm như bạn đang nói. Tôn trọng thỏa thuận của bạn. Không ăn cắp. Không nói dối. Không nói một điều làm khác.

Học hỏi từ bài học của bạn. Trả nợ của bạn. Tôn trọng lời thề của bạn. Tôn trọng tính toàn vẹn của riêng bạn. Giá trị phê bình xây dựng. Hãy suy nghĩ về những gì người khác nói. Chúa Giêsu yêu thương bạn.

Đi sau những gì là tốt nhất. Làm những gì là đúng. Nếu bạn ăn cắp, trả lại những gì bạn đã bị đánh cắp. Đúng những gì đã sai. Thú nhận việc làm sai trái của bạn. Ăn năn cho những sai lầm của bạn. Cố gắng học hỏi từ quá khứ. học hỏi từ những sai lầm của bạn. Giữ lời của bạn.

Cam kết những gì là đúng và tốt hơn. Không để cho người khác tiêu diệt bạn. Đừng để người khác bệnh dịch hạch bạn với những lời nói dối.

Đi sau những gì là tốt nhất.



Do not forget your debts. Do not do that. Please, do not walk away from honor. Do what you say you will do. Try not to lie. Do as you are told. Honor your agreements. Do not steal. Do not lie. Do not say one thing and do another.

Learn from your lessons. Pay your debts. Honor your vows. Honor your own integrity. Value constructive criticism. Think about what other people say. Jesus loves you.

Go after what is best. Do what is right. If you steal, return what you have stolen. Right what was wrong. Confess your wrong doings. Repent for your mistakes. Try to learn from the past. learn from your mistakes. Keep your word.

Commit to what is right and better. Do not let other people destroy you. Do not let others plague you with lies.

Go after what is best.
P.Thao Duong
3:57 PM (13 minutes ago)

to me
Find your law and call them to meeting me!

We are some think like a divoiced familly is sharring property

Call for your law to meet me at the embassied - they will take the money for you - and police will asking the letter for me!

I don't want to meet my ex again!

Decided you can't be my good choice for live and love!

So if want to meet me , find a law , and we will meetting at the police!!!

It's my decided still now!

I don't want to keep waste my time to chatting for you!

Hope you understand my end decided - i not write it by Vietnamese you can see it!


Vào 15:51 Ngày 12 tháng 7 năm 2013, Original Oatmeal Gmail <originaloatmeal@gmail.com> đã viết:
Original Oatmeal Gmail <originaloatmeal@gmail.com>
4:10 PM (0 minutes ago)

to P.Thao
Không che giấu đằng sau chính trị. Người đàn ông lên. Cuộc sống phải đối mặt. Bạn đang trì hoãn việc không thể tránh khỏi. Bạn đã viết từ "Luật", như trong từ "LUẬT" nhưng bạn cần phải có viết chữ "LUẬT SƯ" như trong một "LUẬT SƯ." Bạn đã cho rằng để viết từ "LUẬT SƯ" thay vì từ "Luật".

"L-A-W-Y-E-R."
"LUẬT SƯ."

Không "L-A-W."
Không "LUẬT".


Do not hide behind politics. Man up. Face life. You are delaying the inevitable. You wrote the word "LAW," as in the word "L-A-W" but you should have wrote the word "LAWYER" as in an "ATTORNEY." You were suppose to write the word "LAWYER" instead of the word "LAW."

"L-A-W-Y-E-R."
"LAWYER."

Not "L-A-W."
Not "LAW."

No comments:

Post a Comment