Sunday, July 14, 2013

Phuong Thao Duong Did Not Give Me The Choice.

Phuong Thao Duong 

Did Not Give Me The Choice.

  • Conversation started today: 2 PM: Sunday: 14th of July, 2013.
  • Joey Arnold

    Tôi buộc bạn phải giúp tôi? Tôi đã dính vào một súng vào đầu bạn? Số bạn đã cho tôi QUÀ TẶNG. Đó là LỰA CHỌN CỦA BẠN. Tuy nhiên, tôi đã không chọn cướp của bạn. Anh ăn trộm tiền của tôi. BẠN cướp xe đạp của tôi. Tôi đã không đưa nó cho bạn. ĐÓ LÀ SỰ KHÁC BIỆT. Bạn đã cho tôi mọi thứ. ĐÓ LÀ SỰ LỰA CHỌN CỦA BẠN. Tôi muốn có một sự lựa chọn là tốt. ĐÂU LÀ SỰ LỰA CHỌN CỦA TÔI? Bạn đã quyết định giúp đỡ tôi.
    Tôi đã không chọn để giúp bạn. Tôi không cho bạn tiền bạc của tôi. Anh ăn trộm tiền của tôi. Tôi không cho bạn xe đạp của tôi. Anh ăn trộm xe đạp của tôi
    ĐÓ LÀ SỰ KHÁC BIỆT.
    Bạn chọn để tôi.
    Bạn đã cho tôi mọi thứ.
    NHƯNG KHÔNG CHO BẠN xe đạp HAY TIỀN.
    Đó là vấn đề.
    ĐÓ LÀ SỰ KHÁC BIỆT.



    Did I FORCE YOU TO HELP ME? 

    Did I stick A GUN TO YOUR HEAD? No. 

    YOU GAVE ME FREE GIFTS. 

    It was YOUR CHOICE. 

    HOWEVER, I did not choose your robbery. 

    YOU STOLE MY MONEY. 

    YOU ROBBED MY BIKE. 

    I DID NOT GIVE IT TO YOU. 

    THAT IS THE DIFFERENCE. 

    YOU GAVE ME THINGS. 

    THAT IS YOUR CHOICE. 

    I WANT A CHOICE as well. 



    WHERE IS MY CHOICE? 

    YOU DECIDED TO help me.


    I DID NOT CHOOSE TO HELP YOU. 

    I DID NOT GIVE YOU MY MONEY. 

    YOU STOLE MY MONEY. 

    I DID NOT GIVE YOU MY BIKE. 

    YOU STOLE MY BIKE.

    THAT IS THE DIFFERENCE.

    YOU CHOSE TO HELP me.


    YOU GAVE ME THINGS.

    BUT I DID NOT GIVE YOU MY BIKE OR MONEY.

    THAT IS THE PROBLEM.

    THAT IS THE DIFFERENCE.














No comments:

Post a Comment