Friday, July 12, 2013

Kathy Stoled, Not Borrowed, From Joey Arnold.

P.Thao Duong
3:20 PM (14 minutes ago)

to me
I want go to the Police!

I said it! And i want it!

I want we have a deal 

I will sell my latop - to give you 4.000.000 VND - ok because you poor , stupid and lost job!

And

I want you write for me a letter : pls don't find anyway to meet me again. 
Because i don't want some day when i have to teach my children how to grow up and save their live after the past bad

And you come back to find me with SOME NEW reason again!

That's why we just should meeting at the police - they will let we go to U.S Embassie!

ok?

Have some think man at the police will help me to do that!


Vào 14:41 Ngày 12 tháng 7 năm 2013, Original Oatmeal Gmail <originaloatmeal@gmail.com> đã viết:
Original Oatmeal Gmail <originaloatmeal@gmail.com>
3:34 PM (0 minutes ago)

to P.Thao
Bạn sử dụng từ "mới". Như trong "N - E - W" ". MỚI" như trong chữ Bạn đang nói rằng tôi làm những thứ. Bạn đang nói rằng tôi đến với bạn với những thứ. Bạn nói rằng tôi đến với bạn với những điều mới.

Bạn đang cố gắng nói với tôi rằng tôi amy tiếp tục đến với bạn với những điều mới để làm phiền bạn với. Tuy nhiên, tôi không đến với bạn với những từ mới. Tôi đến với bạn với những điều tương tự mà bạn đã nhận thức được kể từ tháng Ba năm 2013, đó là cách đây năm tháng.

Tôi không đến với bạn về những điều mới.

Tôi đến với bạn về những điều cũ.

Tôi nói với bạn những điều mà bạn cần phải nhớ.

, không mới.

.

Không mới.

Cũ thay vì mới.

Bạn không bắt buộc phải là bạn của tôi. Bạn không buộc phải giúp đỡ tôi. Khi bạn là tốt với tôi, đó là sự lựa chọn của bạn.

Tôi không nợ tiền của bạn.

Chúng tôi không có một khoản vay.

Chúng tôi không có loại hợp đồng.

Bạn đã cho tôi mọi thứ.

Đưa ra không phải là một khoản vay.

Nếu bạn đã cho tôi vay tiền, sau đó tôi sẽ trả lại tiền bởi vì đó là những điều làm việc. Nếu tôi hỏi mượn tiền và những thứ từ bạn, sau đó tôi phải trả lại, nhưng tôi đã không yêu cầu bạn cho mọi thứ.

Bạn đã cho tôi mọi thứ.

Đó là lý do tại sao tôi không cần phải trở lại với lợi.

Nhưng tôi đã không cung cấp cho bạn tiền bạc của tôi.

Tôi đã không cung cấp cho bạn chiếc xe đạp của tôi.

Đó là sự khác biệt.

Bạn từ chối để thấy sự khác biệt.

Đưa ra không phải là một khoản vay.

Tôi không vay từ bạn.

Bạn đã cung cấp cho tôi.




You used the word "NEW." As in "N - E - W" as in the word "NEW." You are saying that I make up things. You are saying that I come to you with things. You say that I come to you with new things.

You are trying to tell me that I amy continue to come to you with new things to bother you with. However, I do not come with you with new words. I come to you with the same things that you have been aware of since the month of March of the year 2013, which was five months ago.

I do not come to you about new things.

I come to you about old things.

I tell you things that you need to remember.

Old, not new.

Old.

Not New.

Old instead of new.

You were not forced to be my friend. You were not forced to help me. When you are nice to me, that is your choice.

I do not owe you money.

We did not have a loan.

We did not have that kind of contract.

You gave me things.

Giving is not a loan.

If you gave me a loan, then I'd pay it back because that is how things work. If I asked to borrow money and things from you, then I should pay you back, but I did not ask you for things.

You gave me things.

That is why I do not have to return the favor.

But I did not give you my money.

I did not give you my bike.

That is the difference.

You refuse to see the difference.

Giving is not a loan.

I did not borrow from you.

You gave to me.

But you stole from me.

No comments:

Post a Comment