Friday, July 12, 2013

Kathy Has Two Heads.



Original Oatmeal Gmail <originaloatmeal@gmail.com>
2:18 PM (23 minutes ago)

to P.Thao
Xin hãy lắng nghe lời nói của tôi. Bạn tiếp tục nói những điều mà không đủ chính xác. Bạn cần phải nhớ rằng tôi đã không buộc bạn phải giúp tôi. Đó là sự lựa chọn của bạn. Bạn tình nguyện. Đó là cuộc sống của bạn. Đừng đổ lỗi cho hành động của bạn trên những người khác. Chịu trách nhiệm về những gì bạn làm. Chấp nhận rằng bạn bị đâm vào lưng tôi bằng cách ăn cắp xe đạp của tôi.


Please listen to my words. You continue to say things that are not accurate enough. You need to remember that I did not force you to help me. It was your choice. You volunteered. That is your life. Do not blame your actions on other people. Take responsibility for what you do. Accept that you stabbed me in the back by stealing my bike.
P.Thao Duong
2:21 PM (20 minutes ago)

to me
   
Translate message
Turn off for: Vietnamese
Go to the police! I will deal and talk nothing with you till here!

I need the letter! You will out my live forever!

we need witnesses to do it!

Police is better!


Vào 14:18 Ngày 12 tháng 7 năm 2013, Original Oatmeal Gmail <originaloatmeal@gmail.com> đã viết:
Original Oatmeal Gmail <originaloatmeal@gmail.com>
2:41 PM (0 minutes ago)

to P.Thao
Bạn đang tránh không thể tránh khỏi. Bạn đang trì hoãn. Bạn đang cố gắng trì hoãn với trách nhiệm. Bạn đang cố gắng chạy trốn khỏi nhiệm vụ của mình để cầm cố linh hồn của mình để toàn vẹn của bạn. Bạn đang cố gắng để đưa ra những điều nào đó trong cuộc sống của bạn.

Bạn đang đổ lỗi cho người khác và sự vật. Bạn chạy trốn khỏi sự thật. Bạn đã chia tính cách. Bạn có quỷ. Bạn có quái vật. Bạn có nhiều khuôn mặt. Bạn có nhiều đầu. Tôi là bạn của bạn. Tôi muốn bạn nhìn thấy những gì đang có. Bạn từ chối để xem xét. Hãy thừa nhận sai lầm của mình. Bạn thừa nhận một số sai lầm nhưng không để những sai lầm khác. Chúng tôi đã có một thiếu đường kết nối thông tin liên lạc hiệu quả và hiệu quả.




You are avoiding the unavoidable. You are procrastinating. You are trying to delay with responsibilities. You are trying to run away from your duty to pledge your soul to your integrity. You are trying to put off certain things in your life.

You are blaming other people and things. You run away from the truth. You have split personalities. You have demons. You have monsters. You have many faces. You have many heads. I am your friend. I want you to see what is there. You refuse to look. Please admit to your mistakes. You admit to some mistakes but not to the other mistakes. We have had a lack of effective and efficient communication connection path.













No comments:

Post a Comment